اقتدار ایران عامل تغییر راهبرد دشمن از جنگ سخت به نیمه سخت و جنگ نرم شده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار موجب شده تا دشمن راهبرد جنگ سخت خود را به نیمه سخت و جنگ نرم تغییر دهد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار مهرامیر پوردستان در حاشیه شرکت در مراسم یادواره سرلشکر شهید رضاکریمی و 37 شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر مهاباد اردستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رمز پیروزی ما در ابتدای جنگ تحمیلی روحیه شهادت طلبی و ایثارگری و تبعیت از فرمان فرمانده کل قوا که آن موقع حضرت امام خمینی(ره) بوده است بیان داشت: با همین توسل به شهادت طلبی و ایثارگری و روحیه دلاوری که داشتند توانستند آن موفقیت بزرگ رابه ارمغان بیاورند.

وی با بیان اینکه امروز همین روحیه ولایت مداری و ایثار در بین رزمندگان ما وجود دارد افزود: با این تفاوت که ما به سلاح های روز هم مجهز شده ایم یعنی دانشمندان و متخصصان جوان ما مبتنی بر نیازها سلاح های مورد نیاز را طراحی کردند و امروزه توسط یگان های عملیاتی ما به بهره برداری می رسد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به این مطلب که اگر می بینید دشمنان تهدید خودشان را عملی نمی کنند نه اینکه نمی خواهند بلکه اینکه نمی توانند و این واقعیتی است که دشمن از توانمندی و قابلیت دفاعی ما مطلع هستند گفت: همین اقتدار موجب شده تا دشمن راهبرد جنگ سخت خود را به نیمه سخت و جنگ نرم تغییر دهد.
 
امیر پوردستان با اشاره به اینکه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران 48 هزار شهيد در راه دفاع از ارزش ها و آرمان هاي اسلام تقديم انقلاب كرده است، اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي 46 هزار شهيد را تقديم انقلاب و اسلام کرده است.

وی اذعان داشت:همچنین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای 126 هزار جانباز است.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا